Udemy Videoları Nasıl İndirilir? - Pratik Fikirler
Son bloglar
Bekleniyor...

9 Ocak 2019 Çarşamba

Udemy Videoları Nasıl İndirilir?

Türk girişimciler tarafından kurulan Udemy dünya çapınca popüler çevrim içi kurs sitesi. Bu site sayesinde alanında uzman kişilerden ücretli ve ücretsiz eğitimler alabiliyorsunuz. Bu yazımda Udemy kurslarını bilgisayarınıza indirmenin yolunu göstereceğim.
Udemy'nin Android ve iOS uygulamaları kursları akıllı telefonunuza indirmeye olanak veriyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsunuz. Ben biraz araştırınca çok kullanışlı bir program buldum. Bu program sayesinde Udemy'de bulunan kursları indirebilirsiniz. Evimde internet alt yapısı olmadığı için Wi-fi bulduğum yerlerde kursları indiriveriyorum. Videoların yanı sıra eğitmenlerin verdiği ekstra dosyaları da indiriyor.
İlk öncelikle Github'dan programı indirelim. Windows, Linux ve Mac için sürümler mevcut. Udeler'i açınca sizden aşağıdaki gibi giriş bilgilerinizi istiyor.
udemy video indirme programı
Giriş yaptıktan sonra bir iki ayar yapalım. Settings kısmına gelip öncelikle program dilini Türkçe'ye çevirin. Daha sonra video kalitesini ve dosyaların ineceği konumu seçebiliyorsunuz.
udeler ayarları
Şimdi kurslar kısmına girebilirsiniz. Burada satın aldığınız kursları göreceksiniz. Kursların yanında indirme butonu bulunuyor. Tıklayınca videolar ve diğer dosyalar inmeye başlıyor. Ayrıca indirmeleri duraklatıp daha sonra kaldığı yerden devam ettirebiliyorsunuz.
udemy kusları indirme
Takıldığınız bir yer olursa yorum kısmından sorabilirsiniz.

Arkadaşlarınla paylaş

10 yorum

  1. Şifrem doğru olduğu halde hata veriyor

    YanıtlaSil
  2. muhtemelen udemy udeler programını engellemiş. Alternatifi var mıdır acaba?

    YanıtlaSil
  3. Ben kurs satın almadım. Nasıl indirebilirim? Kurs almak zorunda mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sadece aldığınız kursları indirebilirsiniz.

      Sil
  4. benim indirmem yarım kaldı. bağlantı hatası veriyor. ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce ben hiç hata almadım. Sitenin bağlantısı kopmuş olabilir. Tekrar denerseniz olacağını düşünüyorum. Zaten durdurunca tekrar kaldığı yerden devam ettirebiliyorsunuz.

      Sil
  5. uygulamayı kapatıp açtığımızda neden kaldığı yerden değilde en başından tekrar indiriyor bunu değiştiremezmiyiz

    YanıtlaSil
  6. Ayrıca indirmeleri duraklatıp daha sonra kaldığı yerden devam ettirebiliyorsunuz. diyosunuz bunu nasıl yapacaz çünkü ben devam ettirdiğimde en baştan başlıyor indirmeye

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriği 2019'da paylaşmıştım. Program artık sağlıklı çalışmıyor galiba.

      Sil

Bildirimler
Bildiriminiz yok.
Kapat