Avast Otomatik Yenileme İptali Nasıl Yapılır? - Pratik Fikirler
Son bloglar
Bekleniyor...

11 Ocak 2019 Cuma

Avast Otomatik Yenileme İptali Nasıl Yapılır?

Ücretsiz bir antivirüs ararken birçok kişinin Avast'ı tavsiye ettiğini gördüm. Ben de Avast'ın ücretsiz sürümünü bilgisayarıma kurdum. Daha sonra Avast bana bilgisayarı optimize etmek için Avast Cleanup Premium'u önerdi. Normalde ücretli olan bu programın 60 günlük deneme sürümü var. Yinede satın almak için kredi kartı gerekiyor tabi. Fakat sorun şu ki ücretsiz sürümü alsanız bile otomatik yenileme açık oluyor. Eğer otomatik yenilemeyi kapatmazsanız siz farkında olmadan hesabınızdan parayı kesiyor. Şikayet var ve birçok diğer platformda bu sorunu yaşayan insanlar gördüm. Ben de bugün ki yazımda Avast ürünleri için otomatik yenileme nasıl iptal edilir anlatmak istiyorum.

Avast otomatik yenileme iptalini olabildiğince karmaşık hale getirmiş. Bulana kadar epey uğraştım. Sizlere en kısa yolunu göstereceğim. Aşağıdaki işlemlerin tümünü Google Chrome'dan yapmanızı öneriyorum. Ben Opera'dan girince sayfa bozuk açılıyordu çünkü.
Anladığım kadarıyla Avast ürünlerini dağıtan 2 distribütör var. Otomatik yenilemeyi kapatmak için satın aldığınız distribütöre göre bir yol izleyeceğiz. Ben hangi distribütörden aldığımı bilmiyordum. Neyse ki satın aldıktan sonra ürün bilgilerini içeren maili silmedim. Mailde aşağıda gördüğünüz gibi distribütör adı yazıyor. Benim ürünü satın aldığım distribütörün adı Digital River. Sizin distribütörün de aynı olacağını düşünüyorum. Eğer farklıysa (Nexway) yorum kısmından yazın çözüm bulmaya çalışalım.
Şimdi satın aldığımız ürünü bulmak için Sipariş Arayın sayfasına gidiyoruz. Bu sayfada sizden sipariş numaranızı ve şifrenizi istiyor. Bu bilgiler satın alım sonrası gelen mailde yer alıyor. Eğer maili sildiyseniz Avast web sitesinden şifremi unuttum vs. yaparak bu bilgilere ulaşmaya çalışın.

Bilgilerimizi giriyoruz ve karşımıza aşağıdaki sayfa geliyor. Bu sayfada "Aboneliği Yönet" bağlantısına tıklıyoruz.

Açılan sayfada otomatik yenileme açık olarak işaretlenmiş olacaktır. Siz bu sayfada kapalıyı seçeceksiniz. Böylece Avast Cleanup Premium için otomatik yenilemeyi kapatmış olduk. Diğer Avast ürünleri içinde aynı yolu kullanabilirsiniz.
Takıldığınız bir yer olursa yorum kısmından sorabilirsiniz.

Arkadaşlarınla paylaş

22 yorum

  1. Adamın dibisin sağ ol

    YanıtlaSil
  2. benim de otomatik yenilenmiş.ama program lisans kabul etmiyor.etkinleştirme kodu da yok.96 lira çekilmiş karttan.yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  3. ben siparişi araya tıkladım sizin ki gibi bir yazı gelmedi yani aboneliği yönet yazmıyordu bende aboneliği iptal et e tıkladım sonra artık 15 ağustosa kadar kullanabilirsiniz yazdı ve bir gmail mesajı geldi diyorki otomatik yenilemeniz şu anda kapalı sizce olmuşmudur hala lisans devam ediyor gözüküyor ama otomatik yenileme kapatıldı mesajı geldi yani otomatik para çekmezler değilmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Otomatik yenileme kapatıldı mesajı geldiğine göre para çekmez diye düşünüyorum.

      Sil
    2. İnşallah kardeşim

      Sil
  4. Merhaba,

    Bende aboneliği yönet veya aboneliği iptal et diye bir seçenek gelmiyor. Sadece aboneliklerini görebiliyorum ve her aboneliğin altında "UNSUBSCRIBE" seçeneği var. ona tıkladığımda da hiç bir şey olmuyor. İptal edildiğine dair mail de gelmiyor. Çok uğraştım ama hiç bir şekilde otomatik yenilemeyi kapatamadım ve aboneliği iptal edemedim.

    Ne yapabileceğim konusunda bilgisi olan var ise yardımcı olursa çok sevinirim.

    Saygılarımla,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam olarak hangi ürün için yenilemeyi kapatmak istiyorsunuz?

      Sil
  5. An error has occurred!
    Üzgünüz ancak talebinizi şu anda işleme alamıyoruz.

    Lütfen daha sonra tekrar deneyin veya Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.
    bu hatayı verdi napıcam kardeş

    YanıtlaSil
  6. yukardaki hata siparişi arayın dediğimde oldu bilgiler doğruydu sadece şey diyicem 1 hafta önceden siparişini yenilemek istiyor musunuz diye mail gelicemiş galiba onu reddersem yenilenmez değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reddedersen yenilememesi lazım. Yine de yukarıdaki adımları daha sonra tekrar dene. Bu arada distribütörün Digital River mi?

      Sil
    2. clean up premium du aldıgım ürünün ismi bugünde hata verdi gene denedim

      Sil
  7. Merhaba ben bugün Avasta 2 aylık ücretsiz sürüm diye abone oldum ancak beğenmediğim için sitesine girip iptal ettirdim.Ancak iptal edildiğine dair mail gelmedi. Şuan siteden girdiğimde ise Abonelik Durumu Süresi Doldu yazıyor. Yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. Unknown aynısı oldu ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  9. Merhaba, bende aboneliği yönet veya aboneliği iptal et diye bir seçenek gelmiyor. Sadece aboneliklerini görebiliyorum ve her aboneliğin altında "UNSUBSCRIBE" seçeneği var. İptal edildiğine dair mail de gelmiyor. Çok uğraştım ama hiç bir şekilde otomatik yenilemeyi kapatamadım ve aboneliği iptal edemedim.

    Ayrıca sizin ifade ettiğiniz Digital River’ı nerede kullanacağız? Veya nerede karşımıza çıkacak? Siparişi arayın sayfasında sadece yukarıda bahsettiğim bilgiler çıkıyor. Bunun dışında bir bilgi çıkmıyor. Veya aboneliğimi yönet gibi bir bilgi de yok. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

    Emeğinize sağlık,

    YanıtlaSil
  10. merhaba ben direkt iptal et dedim oda iptal edildi para iadesi olacak dedi para çekmezler dimi :(

    YanıtlaSil
  11. birde oturumu kapat nereden oluyor bu programı bir daha görmek dahi istemiyorum ya resmen dolandırıcılar

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Benim sipariş numaram 10 değil 9 haneli kabbul etmiyor ayrıca benim mailimde şifre falan da yok. Avast hesap şifresini giriyorum kabul etmiyor

    YanıtlaSil
  14. Harikasınız! Teşekkür ederim 🤩

    YanıtlaSil
  15. benden programda abonelik gözüktüğü halde hesapta gözükmüyor. Ve kredi kartından 179.99tl para çekmeye çalışıyor neyseki bakiye yok. Nasıl iptal edebilirim bunu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu içeriği oluşturmamın üzerinen 2 yıl geçti. Şu an nasıl yapılır bilemiyorum maalesef. Eğer yukarıdaki adımlar işe yaramazsa en kötü kredi kartını iptal edip yenisini talep edin. Kart numarası değişeceği için çekim yapamayacaktır.

      Sil

Bildirimler
Bildiriminiz yok.
Kapat