Fotoğraf ve Selfiler İçin En İyi Instagram Yazıları - Captions - Pratik Fikirler
Son bloglar
Bekleniyor...

5 Kasım 2018 Pazartesi

Fotoğraf ve Selfiler İçin En İyi Instagram Yazıları - Captions

Bir resim binlerce kelime anlatırken güzel bir söz fotoğrafla bağlam kurmayı yada gizem katmayı sağlayabilir. Bugün sizlere Instagram fotoğraflarınızın altına yazabileceğiniz en iyi sözleri paylaşacağım. Bunlar Instagram Captions olarak da biliniyor. Gelin en iyi Türkçe Instagram Caption'lara bakalım.

Instagram Alt Yazıları Hakkında Bilinmesi Gerekenler

Caption Ne Demek?

İngilizce bir kelime olan caption sosyal medyada özellikle de Instagram'da sık sık karşımıza çıkmaktadır. Türkçede açıklama ve alt yazı anlamlarına gelmektedir. Instagram fotoğraflarının altına yazılan yazılar Instagram captions olarak bilinir.

Takipçilerinizden Bir Şeyler İsteyin

Daha fazla etkileşim almanın en iyi yolu takipçilerinizden bir şeyler istemektir. Örneğin: "Bu t shirtü beğenecek arkadaşlarını etiketle" yada "Nasıl görünüyorum sence?" gibi yazılar yazarak daha fazla yorum alınabilir. Aynı zamanda "Bu ürünü satın almak için biyografimde ki bağlantıya tıkla!" vs. yazılarla insanları satın almaya teşvik edebilirsiniz. Bu tür yazılar yazarak insanlarla etkileşimde bulunun.


Instagram Fotoğraf Alt Yazıları İçin Karakter Sınırı

 Instagram Captions için karakter limiti 2200'dür. Yani yaklaşık 330 kelime yazılabilir. Vermek istediğiniz mesajı iletmek için bu uzunluk yeterlidir. Aynı zamanda yazınızı emojileri ile zenginleştirebilirsiniz. İnsanlar emojileri seviyor. Kullanmaktan çekinmeyin. Lafı daha fazla uzatmadan en iyi Instagram alt yazılarına geçelim.

Fotoğraflarınız İçin En İyi Türkçe Instagram Alt Yazıları

Selfieler (Özçekim)

  1. Ben kendim ve ben
  2. Sadece ben
  3. Ama önce bir selfie çekeyim
  4. Tipik ben
  5. Pazar selfiesi
  6. Parlamak için doğdum
  7. Beni ben yapıyor
  8. Her zaman bir selfie çekmiyorum, ama ne zaman ...
  9. Bu bakış hakkında ne düşünüyorsun?
  10. Bu görünüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
  11. Böyle uyandım
  12. Daha mutlu olamazdım

Başarı Yazıları

  1. Başardık!
  2. Çalış o zaman iş daha zor
  3. Çırpınmak!
  4. Hayaller gerçeğe dönüştüğünde
  5. Evet deyin, riskler alın ve kendi şartlarınızla hayatı yaşayın
  6. İmkansız artık mümkün
  7. Azim öder… çok!
  8. Her zaman kolay değildi ama buna değer
  9. Girişimci hayatı

Çiftler İçin Instagram Yazıları

  1. Sadece ikimiz
  2. O benim en iyi arkadaşım
  3. O benim kralım ve ben onun kraliçesiyim
  4. Bazen ilişkiler sona erer ve aşk hikayeleri başlayabilir
  5. Benim dünyam, kalbim, her şeyim
  6. Biriciğim
  7. Aşkım

Sevgililer İçin En İyi Instagram Yazıları

  1. Seninle bütün sorunlarımı unutuyorum. Senin yanında zaman duruyor.
  2. Biz kusursuz insanlar değiliz ama kusurlarımızı kapatan mükemmel bir çiftiz
  3. Senin için düştüğümde sert düştüm
  4. Hayatım hakkında bir hikaye yazarsam, isminin milyar kere ortaya çıkması halinde şaşırma.
  5. Mutlu olmanı istiyorum ama benimle mutlu olmanı istiyorum.
  6. Her zaman SİZ olacak.
  7. Eğer sen benimsin, sen benimsin. Paylaşımı sevmiyorum.
  8. Hiçbir şey seni değiştiremez!
  9. Seni seviyorum. Tüm bildiğim bu.
  10. Mükemmel değilim ama ben Sadık'ım.

Soru Başlıkları

  1. Evet veya hayır?
  2. Sana nasıl yardım edebilirim?
  3. Bunun hakkında ne düşünüyorsun?
  4. Bu ne kadar muhteşem?
  5. Şu an bir şey yapıyor olsaydın, ne olurdu?
  6. Hangi [boşluğu doldurun]?
  7. Trivia Time: Kaç kişi denedi [boşluğu doldur]?
  8. Nasılsınız arkadaşlar?
  9. Beni özlediniz mi?
  10. Saat kaç?

Tek Kelimelik Başlıklar

  1. Ben mi
  2. Bize
  3. Aşk
  4. EVET!
  5. Ahh ...
  6. Cennet
  7. Nutku.
  8. AMAN TANRIM!
  9. Sürpriz!
  10. Garip…

Yaz İçin Instagram Yazıları

  1. Hissediyorum sıcak, sıcak, sıcak
  2. Deniz, Güneş ve Gülümse
  3. Yaz aşkı çok hızlı oldu
  4. Güneşin Chasin'i
  5. Mavi gökyüzü, yüksek gelgitler ve iyi vibes
  6. Merhaba güneş!
  7. Hayat bir sahildir
  8. Yaz bitmesini asla istemiyorum
  9. Yiyin, bronzlaşın, uyuyun, tekrarlayın
  10. Bu benim dinlenme plajı yüzüm

Instagram İçin Rap Sözleri

  1. “Ben bir işadamı değilim, ben bir iş adamım”
  2. “Sadece bir şansınız var, uçma şansınızı kaçırmayın. Bu fırsat bir kez hayatta gelir. ”
  3. Kaliforniya 'yı seviyorum
  4. “Doğum gününmüş gibi parti yapacağız”
  5. “99 problemim var, ama [boşluğu doldurun] bir tane değil”
  6. “Karşılaştığımız daha çok para, gördüğümüz daha fazla sorun”
  7. Büyük baba
  8. “Sıcak gibi bırak”
  9. Beni sadece Tanrı yargılayabilir
  10. “Kendimi hissediyorum”
  11. “Yaşamak, hayatta olduğun anlamına gelmez”

Seyehatler İçin Instagram Sözleri

  1. Dünyanın neresinde olursan ol, ilk nereye giderdin?
  2. Umarım işten zevk alırsın, ben sadece burada olurum.
  3. Leavin’de jet uçağı var.
  4. Nerede olduğumu tahmin et
  5. İş. Kayıt etmek. Seyahat. Tekrar et.
  6. Bir macera zamanı!
  7. yolculuk tutkusu
  8. Başka bir yerde olmak istemezdim
  9. Dünyayı keşfetmek için hemen dönün
  10. Seyahat ederim çünkü her zaman daha fazla para kazanabilirsin, ama daha fazla zaman elde edemezsin
  11. Sadece bunu kepçe listesinden geçeceğim…

Kızlar İçin Sözler

  1. Dağınık topuz ve eğlenceli
  2. Onu annemden aldım
  3. Harika bir kız klas değil, klas değil
  4. Kızlar dünyayı değiştiriyor
  5. Dünyayı kim yönetiyor? KIZLAR.
  6. Tıpkı göz kalemi gibi, her zaman kanatlarım
  7. Ben bir milyonda değil, ben 7 milyardan biriyim
  8. Gittiğin her yerde biraz ışıltı bırak
  9. Vahşi ve özgürüm
  10. Etkilemek için giyineceğim tek kişi benim.

Erkekler İçin Sözler

  1. Erkekler çocuklar olacak
  2. Chill''m
  3. Çocuklar yağmaladılar, erkeklerin tarzı var, ama beyler sınıfta.
  4. Endişelerin bir odasında savaşçı ol
  5. Harika bir adam güçlüdür çünkü nazik olabilir
  6. Haters benim en büyük motivasyonumdur
  7. Gerçek bir adam sağlar, korur ve sebat eder
  8. Bir erkeğin yalan söylemesi gereken tek zaman, birini şaşırtmaktır
  9. Cesaret yoksa zafer de yok.
  10. İçindeki canavarı serbest bırak

Kısa Instagram Alt Yazıları

  1. Oh hey!
  2. Kısa ve güzel
  3. ...
  4. hiçbirşeyim yok
  5. * Burada esprili Instagram başlık ekle *
  6. Sadece hayatın hayatı
  7. Sadece takılıyorum'
  8. Bugün mükemmel
  9. Evet, başka bir yemek resmi
  10. Neden bu kadar ciddi?
  11. Değişim zamanı

İddialı Instagram Sözleri

  1. Cumartesi gecesi değil, Pazar sabahı olmak istiyorum.
  2. Olağanüstü bir şekilde EXTRA olun
  3. Koşuşum ve kalbim var.
  4. Bir güne inanmıyorum, BUGÜN'e inanıyorum
  5. Hayat bana limon verirse, limonata yaparım, sonra satarım.
  6. Benim hayatım benim kurallarım
  7. Şanslı değilim, yetenekliyim
  8. Beni yenebilirsin ama ben sadece geri sıçrayacağım
  9. Yeryüzüne inebilirim ama hala üstünüzdeyim
  10. Eminim, bana olan fikrin değişmeyecek.

Fotoğraflarınız İçin Şarkı Sözleri

  1. “Bana attıkları tüm tuğlalardan bir kale inşa edebilirim”
  2. “Sanırım yakınım için hazırım”
  3. “Dün geceki resimler çevrimiçi bitti, ben battım”
  4. “Yaşamaya devam edeceğim, yaşamak istiyorum”
  5. “Aklımda günah var”
  6. “Vahşi şeylerin nerede olduğunu bul”
  7. “Senden daha az problemim var”
  8. “Seksi geri getiriyorum”
  9. “Her zaman gizliyiz”
  10. “Beni ayıracak olursanız umurumda değil”
  11. “Durmamın hiçbir yolu yok, senin için geliyordum”
  12. "Merhaba, benim"

Şımarık Sözler

  1. Ortalama olma, vahşi ol!
  2. Bu benim hata gerçeğim acıtmıyor
  3. Başkalarının oyunlarını hızlandırmasını sağlayan kişi ol
  4. Hayat seninle ya da sensiz devam ediyor.
  5. İyi huylu insanlar tarih kitaplarına girmez
  6. Görünüşe göre her şey değil ama bende sadece
  7. İnsanlar umursamaz davrandığımı söylüyorlar.
  8. Akıllı birinin ne kadar aptalca olduğumu düşündüklerini kolayca söyleyebilirim.
  9. Şahane pantolonumu giydim. Dünyaya dikkat et!
  10. Hayatımda yarı zamanlı insanlara ihtiyacım yok.
  11. Ben bir lanet vermek için çok çekicim

Eğlenceli Instagram Yazıları

  1. Hayallerimi bırakmak gibi hissettiğimde, uyumaya devam ediyorum
  2. En iyi egzersiz, bir hamle ve bir crunch arasındaki bir hatadır. Öğle yemeği.
  3. Eğer komik olsaydım, bunun için daha iyi bir başlık yazdım.
  4. Bu benim güzel aç yüzüm
  5. Namast’in yatağında
  6. "Biz" 'i tuhaflaştırmak
  7. Hepimiz biraz çılgın doğarız, bazılarımız sadece bu şekilde kalmayı seçer
  8. Hepimizin öyle bir arkadaşı var…
  9. Neyin daha sıkı olduğunu bilmiyorum: kot pantolonum ya da aşkımız
  10. Ayna: bugün harika görünüyorsun Kamera: Hayır, sen yapmıyorsun
  11. Ben bir modelim… Şey… bir Instagram modeli. Aynı şey doğru mu?
  12. Ama önce, gerçekten işe yarayan birini seçene kadar 40 tane selfie almama izin ver

En İyi Instagram Yorumları

  1. Dört yapraklı bir yonca gibisiniz: Bulmak zor ve şanslı
  2. Her açıdan harika, cesur, güçlü, güzel ve mükemmelsin
  3. İçin çok minnettar olmak
  4. Hiçbir şey altın kalbi olmaktan daha parlak değildir.
  5. Hatalar denediğinizin kanıtıdır
  6. Yolculuk her zaman en iyi bölümdür
  7. Bugünün en iyi günü
  8. Hayat, onu yaptığınız gibi sadece efsane
  9. İyi yaşamak

Cool Instagram Sözleri

  1. Tanışmak istediğin kişi gibi olun
  2. Sadece iki arkadaş iyi vakit geçiriyor
  3. Bil bakalım kim geldi?
  4. En iyi. Gün. HİÇ!
  5. Az önce ne oldu?
  6. Ya büyük oyna ya da hiç oynama
  7. Kendinizi bir kral gibi davranın ve kraliçenizi çekeceksiniz.
  8. Bu SERVET
  9. İşte bu!
  10. Hızlı şükret! Hiçbir şeyden pişman olma.
  11. Hayat çözülecek bir sorun değil, yaşanacak bir gerçek.

Instagram İçin Sevimli Sözler

  1. Bu benim, bütün ihtişamımla
  2. Gülüşün benim favorim
  3. Başını dik tut, böylece tacın kaymaz!
  4. Nazik ol. Aşk ol.
  5. Yaptığın her şeyde kalbini takip et
  6. Yapmadığınız şeylerden pişman bir hayat yaşamayın. Git bir şeyler yap!
  7. Tek istediğim tam önümde
  8. Fırtınanın geçmesini beklemeyin, dışarı çıkın ve yağmurda dans edin
  9. İçimdeki en iyisini ortaya çıkardı

Arkadaşlarınla paylaş

Fikrini Yaz

Bildirimler
Bildiriminiz yok.
Kapat