Darkorbit Kupon Kodu 2019 - Pratik Fikirler
Son bloglar
Bekleniyor...

3 Ocak 2019 Perşembe

Darkorbit Kupon Kodu 2019

Dün gece Darkorbit oyunu için ilginç bir kupon kodu ortaya çıktı. Bu kod ile yeni bir hesap açınca oyuna aşağıdaki ekipmanlarla başlıyorsunuz:

  1. Venom Gemisi
  2. 15 Bo2 kalkan
  3. 15 kararsız LF-4
  4. 500.000 X3 Cephane
  5. 8 Iris
  6. PET

Peki bu kod nedir ve neden ortaya çıktı? Darkorbit oyununun yapım şirketi olan Bigboint'in bir başka uzay savaş oyunu var. BSGO adlı bu oyun kapatılmaya karar verdi. Hala BSGO oynayanları ise Darkorbit'e yönlendirdiler. Oyuna sıfırdan başlamamaları için ise bu kodu veriyorlar. Darkobit forumunda kodu kullanmanız için BSGO oyuncusu olmanız gerektiği yazıyor fakat gerçek öyle değil. Benim sizlere verdiğim aşağıdaki bağlantı ile direkt olarak kayıt olup kodu kullanabilirsiniz. Unutmayın, kodu kullanabilmek için aşağıdaki bağlantıdan üye olmanız gerekiyor. Üye olduktan sonra kuponlar kısmına verdiğim kodu girerseniz ödülleri alırsınız.

Kayıt bağlantısı:  https://www.darkorbit.com/?aid=8065&aip=au
Kupon kodu: BSGOGENERAL

Arkadaşlarınla paylaş

22 yorum

  1. Yanıtlar
    1. Denendi, çalışıyor. Verdiğim linkten kayıt olmanız gerekiyor.

      Sil
  2. Çalışmıyor 4 kere farklı hesaplarla denedim

    YanıtlaSil
  3. allah için daha önceden bunu fazladan yapmış biri bana bu kod girilmiş bir hesap verebilirmi ya

    YanıtlaSil
  4. beyler koda yetişemedim fazladan açan varsa
    barantemel200000@hotmail.com ana bu e mailden ulaşabilirmi

    YanıtlaSil
  5. fazladan yapan biri ulaşabilir mi .

    YanıtlaSil
  6. fazladan yapan biri mail atabilir mi arkadaşlar

    YanıtlaSil
  7. varsa bana da ulaşabilir mi biri

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar fazlalık varsa bertug55400@gmail.com a 1 tane gönderirmisiniz.teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. fazladan yapan boraege3557@gmail adresinden bana ulaştıgı taktide kendisine lol hesabı verilir

    YanıtlaSil
  10. arkadaslar benim tr 4 te bsgolu hesabım var tr2,tr3 bsgolu hesap varsa takas yapabilirmiyiz okmmk123321@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapalim
      Dostum bende bir suru var globalde bile

      Sil
    2. Gel edelim dostum instegram varsa ekle #liveberri

      Sil
  11. 30 tane hesap açtım burdan :DDD

    YanıtlaSil
  12. Yapan biri bana da ulaşabilir mi ? sdllhtm@gmai.com

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar yeni gördüm eğer fazladan hesabı olan varsa mrttrk03 insta hesabına atabilir mi?

    YanıtlaSil

Bildirimler
Bildiriminiz yok.
Kapat